loading...
عرضه آثار داریوش اقبالی
داریوش بازدید : 1717 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

سال 2000 یک –  سال 2000 دو -  سال 2000 سه – معنای عشق – آهای مردم دنیا (1و2)

امان از-  آشفته بازار – آواز پریها (به همراه پشت صحنه) – آینه – از تو – آذرآبادگان  

با من از ایران بگو – بچه های ایران –  بهار –  به بچه هامون چی بگیم – به خود رسیدن

بن بست و جنگل – بن بست – چکاوک – چشم من – چی بگم – دستهای تو – دل من – دیوار

رازقی – دوباره میسازمت وطن  (1و2) – اجازه – رمیکس اجازه – جشن دلتنگی

فدای وطن (1و2) – فاجعه (1و2)  – فریاد زیر آب – قهرمانان وطن – گره کور

غلام قمر – غم نیما (1و2) – گل بارون زده (1و2) – گل زیره  (1و2) – حادثه – حرکت  

 حیدربابا با داوود  بهبودی  – خورشید خانم – خونه – کهن دیارا (به همراه پشت صحنه)

لب دریا  – موج -  معجزه خاموش – مناجات سال 81 – مناجات سال 82 – مناجات سال 83

ندیم  (1و2) – نامه به وطن -  نازنین – ناتمام –  نسیم نو بهاری –  نارفیقی - پریا

نفرین به دشمن –  نیستی – نفرین نامه -  نون وپنیر و سبزی -  پند حافظ

پرنده مهاجر –  پرسه -  راهی – سهم من – سلام  (1و2) – سلام در مدرسه  

 پشت صحنه دوباره میسازمت وطن – مرا به خانه ام ببر

شب شکن – شب خون – شقایق – شام مهتاب – شیرین شیرین – طاقت من - هم غصه (1و2) 

تکیه بر باد – وطن – ولایت – یاور همیشه مومن – یاران (1و2)  

تو نه چنانی که منم –  کلیپهای داریوش و فرامرز اصلانی ( دیوار  -  اگه یه روز - معنای عشق)

جام جم – دنیای این روزای من – تصویر رویا - نترسون - 300 گل سرخ - خون بازی 

گناه بچه ها چیه – دوباره باز خواهم گشت - شطرنج - شکنجه گر - نه - قیصر  

سلول بی مرز - تقویم (پخش شده از آینه) - شمالی با دکلمه مسعود امینی

دکلمه آزادی - روزگار نامهربون - حریق دریا- سقوط (اجرای جدید)

سراب رد پای تو - اینجا چراغی روشنه - تمرین با عبدی یمینی

اجرای آسمون با من و تو قهره دیگه - تمرین داریوش و ابی قبل از کنسرت

اجرای رازقی در گفتگو با شهبال شب پره

اجرای دوباره میسازمت وطن در کنار سیمین بهبهانی

 

  کلیپ در فیلم :

جنگل 1و 2 (فیلم خورشید در مرداب)  -  زندونی 1و2 (فیلم گذر اکبر)

برادر جان و عشق من عاشقم باش (فیلم علفهای هرز)

اجازه و فریاد زیره آب (فریاد زیره آب) - دستای تو 1و 2 (فیلم دشنه)

علی کنکوری (فیلم علی کنکوری) - عروسک قصه من 1و2 (شب آفتابی)

تو فیلم شیر تو شیر من نه خوده داریوش رو دیدم نه آهنگشو  

کلیپ دکلمه تصویری :

به کدام مذهب هست این  –  قرن ما – روزها فکر من این است

نون و پنیر و سبزی  –  مناجات ای خدایی که بی همتایی  

 

                      قیمت 20000 تومان                     

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عرضه آثار داریوش اقبالی آلبوم کنسرت - تک آهنگ - ویدیو مصاحبه عکس - فیلم 09147755411
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 3,167
  • بازدید کلی : 39,952